Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Anders Ljungberg - 31 juli 2011 23:07

bästa ledare det pågår en massaker i syrien det pratas om minst hundra döda bara i dag .jag tycker att vi inte bara kan stå och se på när människor blir dödade och utsatt för terror .vi som står för frihet och människorvärde måste göra något .jag ställer mig själv frågan hur många ska behöva dö innan världen gör nägot .jag känner en förtvivlan .det jag ska säga nu är inte diplomatiskt .det är att den syriska presidenten och hans regering är barbarisk därför att  regeringen dödar massor av människor jag kallar detta för massmord
och det måste förhindras på något sätt
om FN inte är intresserad av att hjälpa dom som lever i livsfara
då ska man inte följas fn,s beslut utan man ska ta sina egna beslut
eller med andra som också vill stoppa massmorden
mvh Anders ljungberg

Stridsvagnar attackerar i syrisk stad


Presentation


är en moderat kille om sådant som berör mig som tortyr och förtryck

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards